ΜΑΖΙΚΑ-ΤΑΞΙΚΑ-ΕΝΩΤΙΚΑ

ΜΑΖΙΚΑ-ΤΑΞΙΚΑ-ΕΝΩΤΙΚΑ

Κυριακή, 19 Μαρτίου 2017

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ :ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΠΡΕΣΒΕΙΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ

ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΠΡΕΣΒΕΙΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ»ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΤΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΣΑΠΙΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε.!
Ένα νέο πρόγραμμα ευρωπροπαγάνδας ξεκινάει από φέτος στα σχολεία, και συγκεκριμένα στα Λύκεια, με στόχο τις συνειδήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών. Πρόκειται για το πρόγραμμα «Σχολικοί Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου».
Το περιεχόμενο του προγράμματος αυτού είναι επικίνδυνο και αντιδραστικό. Για παράδειγμα λέει: «Τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές θα πρέπει να αναπτύξουν δράσεις και πρωτοβουλίες διαλόγου για ευρωπαϊκά θέματα, όπως για παράδειγμα "9η Μαΐου - Ημέρα της Ευρώπης" (...) ανεκτικότητα στη διαφορετικότητα κ.ά.».
Πέρα από τους ύμνους στην ΕΕ για την 9η Μάη, που συνειδητά τη διαστρεβλώνουν, για να σβήσουν από τις συνειδήσεις το μήνυμα της Αντιφασιστικής Νίκης των Λαών που γιορτάζεται εκείνη τη μέρα, η ιδεολογική ομπρέλα του «σεβασμού στη διαφορετικότητας» είναι, στο πνεύμα του κοσμοπολιτισμού, το στοιχείο που συμβάλλει στην απόκρυψη της ταξικής διαίρεσης της κοινωνίας, που αποτελεί την πραγματική αιτία διαχωρισμού των ανθρώπων, αλλά και τη βάση για την ενότητα των καταπιεσμένων στρωμάτων.
Γενικότερα αναφέρεται στην εγκύκλιο ότι κύριος στόχος του προγράμματος «είναι η προώθηση των Ευρωπαϊκών αξιών και ιδιαίτερα της πολιτικής - κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, μέσω της καλύτερης γνώσης και κατανόησης από τους μαθητές - μελλοντικούς νέους πολίτες, της λειτουργίας των Ευρωπαϊκών θεσμών και ιδιαίτερα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (...) και τις δυνατότητες για ενεργότερη συμμετοχή τους στο δημοκρατικό γίγνεσθαι στην Ευρωπαϊκή Ενωση».
Για ποιο δημοκρατικό γίγνεσθαι και για ποιες αξίες της ΕΕ μιλάνε;
Αποτελεί πρόκληση για τους δασκάλους, τους μαθητές και τις οικογένειές τους αυτή η προσπάθεια εξωραϊσμού της Ε.Ε. και των σάπιων αξιών που πρεσβεύει, στα μάτια των μαθητών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου